Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε
OMRON connect Υποστήριξη
Σας διευκολύνουμε να λάβετε την υποστήριξη που χρειάζεστε, είτε προτιμάτε να περιηγηθείτε στις Συχνές Ερωτήσεις είτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας.



Συνδυασμός
Για χρήστες iOS: Παρακολουθήστε πώς να αντιστοιχίσετε μια συσκευή BPM
Για χρήστες Android: Παρακολουθήστε πώς να αντιστοιχίσετε μια συσκευή BPM
iOS | Android |
---|---|
1. Remove the Blood Pressure Monitor from the Bluetooth settings. | 1. Remove the Blood Pressure Monitor from Bluetooth settings. |
o Ανοίξτε την εφαρμογή Ρυθμίσεις στην έξυπνη συσκευή. | o Ανοίξτε τις Ρυθμίσεις -> Συνδέσεις. |
o Πατήστε στη ρύθμιση "Bluetooth" για να εισέλθετε στην οθόνη επιλογών Bluetooth. | o Πατήστε στη ρύθμιση "Bluetooth". |
o Επιλέξτε τη συσκευή OMRON. | o Πατήστε το εικονίδιο "Gear" για να καταργήσετε την αντιστοίχιση της συσκευής OMRON. |
o Πατήστε το κουμπί "I". | o Επιλέξτε το κουμπί "Unpair" στην κάτω δεξιά γωνία. |
o Πατήστε το κουμπί "Forget This Device" (Ξεχάστε αυτή τη συσκευή) για να αφαιρέσετε τη συσκευή OMRON από τη ρύθμιση Bluetooth my device. | |
2. Add a new device to OMRON connect App | 2. Add a new device to OMRON connect App |
Ανοίξτε την εφαρμογή OMRON connect -> Προφίλ -> Συνδεδεμένες συσκευές και πατήστε το "Προσθήκη νέας συσκευής" -> Επιλέξτε τη συσκευή που θέλετε να συνδέσετε. | Ανοίξτε την εφαρμογή OMRON connect -> Προφίλ -> Συνδεδεμένες συσκευές και πατήστε το "Προσθήκη νέας συσκευής" -> Επιλέξτε τη συσκευή που θέλετε να αντιστοιχίσετε. |
3. Pair the OMRON device with the app | 3. Pair the OMRON device with the app |
Ακολουθήστε τις οδηγίες αντιστοίχισης στην εφαρμογή. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τις ρυθμίσεις Bluetooth στην έξυπνη συσκευή σας, επικοινωνήστε με τον πάροχο του έξυπνου τηλεφώνου για να εντοπίσετε τις ρυθμίσεις Bluetooth στην έξυπνη συσκευή σας. |
Ακολουθήστε τις οδηγίες ζεύξης στην εφαρμογή. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τις ρυθμίσεις Bluetooth στην έξυπνη συσκευή σας, επικοινωνήστε με τον πάροχο του έξυπνου τηλεφώνου για να εντοπίσετε τις ρυθμίσεις Bluetooth στην έξυπνη συσκευή σας. |
o Η λειτουργία "P" είναι γνωστή ως λειτουργία "Pairing". Μπορείτε να θέσετε το πιεσόμετρο σε λειτουργία σύζευξης πατώντας το κουμπί μεταφοράς (Bluetooth ή Transfer) για 3-5 δευτερόλεπτα. Θα δείτε ένα "P" να αναβοσβήνει στο μόνιτορ.
o Η λειτουργία "O" είναι γνωστή ως λειτουργία "Transfer" ή "Sync". Μπορείτε να θέσετε το πιεσόμετρο σε λειτουργία μεταφοράς πατώντας μία φορά το κουμπί μεταφοράς (Bluetooth ή Transfer). Θα δείτε 4 μικρά τετράγωνα που αναβοσβήνουν στο μόνιτορ.
Μετά την αντικατάσταση των μπαταριών δεν θα χρειαστεί να αντιστοιχίσετε την οθόνη. Για να ρυθμίσετε τη σωστή ημερομηνία και ώρα στην οθόνη, ακολουθήστε ένα από τα παρακάτω βήματα:
o Θέστε την οθόνη σε λειτουργία μεταφοράς πατώντας το κουμπί "Transfer" ή "Bluetooth" στην οθόνη. Στην οθόνη θα εμφανιστεί η ένδειξη "O" που αναβοσβήνει. Εκκινήστε την εφαρμογή και πατήστε το εικονίδιο Sync (Συγχρονισμός) στον πίνακα οργάνων για να πραγματοποιήσετε χειροκίνητο συγχρονισμό της οθόνης με την εφαρμογή. Εάν ο αυτόματος συγχρονισμός είναι ενεργοποιημένος, ο συγχρονισμός θα ξεκινήσει αυτόματα με την εκκίνηση της εφαρμογής.
o Μπορείτε να ρυθμίσετε την ημερομηνία και την ώρα χειροκίνητα στην οθόνη. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο οδηγιών σχετικά με τον τρόπο χειροκίνητης ρύθμισης της ημερομηνίας και της ώρας στην οθόνη.
Μεταφορά δεδομένων (Συγχρονισμός)
iOS | Android |
---|---|
1. Βεβαιωθείτε ότι ο αυτόματος συγχρονισμός είναι ενεργοποιημένος για τη συζευγμένη συσκευή. Αυτό μπορείτε να το επαληθεύσετε πατώντας στο σύμβολο (...) -> Μετάβαση στο προφίλ → Μετάβαση στις συνδεδεμένες συσκευές → Επαλήθευση ότι ο αυτόματος συγχρονισμός είναι ενεργοποιημένος. | 1. Βεβαιωθείτε ότι ο αυτόματος συγχρονισμός είναι ενεργοποιημένος για τη συζευγμένη συσκευή. Αυτό μπορεί να επαληθευτεί πατώντας στο σύμβολο (...) -> Μετάβαση στο Προφίλ → Μετάβαση στις συνδεδεμένες συσκευές → Επαλήθευση ότι ο αυτόματος συγχρονισμός είναι ενεργοποιημένος. |
Αυτό εξασφαλίζει ότι η εφαρμογή συγχρονίζει τα δεδομένα από τη συσκευή παρακολούθησης κάθε 3 λεπτά. Μπορείτε επίσης να ανοίξετε την εφαρμογή, για να ξεκινήσετε τη διαδικασία συγχρονισμού. | Αυτό εξασφαλίζει ότι η εφαρμογή συγχρονίζει δεδομένα από τη συσκευή παρακολούθησης κάθε 3 λεπτά. Μπορείτε επίσης να ανοίξετε την εφαρμογή, για να ξεκινήσετε τη διαδικασία συγχρονισμού. |
2. Μπορείτε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από την οθόνη. Για να το κάνετε αυτό: | 2. Μπορείτε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από την οθόνη. Για να το κάνετε αυτό: |
o Πατήστε το κουμπί Έναρξη/Σταμάτημα στο πιεσόμετρο για να καθαρίσετε την οθόνη του πιεσόμετρου | o Πατήστε το κουμπί Έναρξη/Σταμάτημα στο πιεσόμετρο για να καθαρίσετε την οθόνη του πιεσόμετρου. |
o Πατήστε το εικονίδιο Sync στο ταμπλό της εφαρμογής (βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία). | o Πατήστε το εικονίδιο Sync στο ταμπλό της εφαρμογής (βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία). |
o Εάν ο συγχρονισμός συνεχίζει να αποτυγχάνει, ακολουθήστε τα βήματα για την άρση και την εκ νέου αντιστοίχιση του πιεσόμετρου, όπως περιγράφεται στην ερώτηση "Δεν μπορώ να αντιστοιχίσω το πιεσόμετρό μου". Η εκ νέου αντιστοίχιση δεν θα διαγράψει τις μετρήσεις από το μόνιτορ. | o Εάν ο συγχρονισμός συνεχίζει να αποτυγχάνει, ακολουθήστε τα βήματα για την αποσύζευξη και την εκ νέου ζεύξη του πιεσόμετρου όπως περιγράφεται στην ερώτηση "I am unable to pair my Blood Pressure Monitor" (Δεν μπορώ να ζευγαρώσω το πιεσόμετρό μου). Η εκ νέου αντιστοίχιση δεν θα διαγράψει τις μετρήσεις από το μόνιτορ. |
3. Ενεργοποιήστε την άδεια θέσης σύνδεσης της OMRON. Για να πείτε στην εφαρμογή OMRON connect ότι έχει άδεια πρόσβασης σε τοποθεσίες, μεταβείτε στη διεύθυνση: | 3. Ενεργοποιήστε την άδεια τοποθεσίας OMRON connect. Για να πείτε στην εφαρμογή OMRON connect ότι έχει άδεια πρόσβασης σε τοποθεσίες, μεταβείτε στη διεύθυνση: |
Settings -> Privacy -> Location Services -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. | Settings -> Location -> App permissions -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. |
Σημείωση: Η ακριβής διαδρομή ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την έξυπνη συσκευή σας και την έκδοση του λειτουργικού σας λογισμικού. | Σημείωση: Η ακριβής διαδρομή ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την έξυπνη συσκευή σας και την έκδοση του λειτουργικού σας λογισμικού. |
iOS | Android |
---|---|
o Εάν η εφαρμογή OMRON connect σας ζήτησε να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες τοποθεσίας και αρνηθήκατε το αίτημα, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες τοποθεσίας για να συγχρονιστείτε με την οθόνη. | o Εάν η εφαρμογή OMRON connect σας ζήτησε να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες τοποθεσίας και αρνηθήκατε το αίτημα, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες τοποθεσίας για να συγχρονιστείτε με την οθόνη. |
o Για να δηλώσετε στην εφαρμογή OMRON connect ότι έχει δικαίωμα πρόσβασης σε τοποθεσίες, μεταβείτε στη διεύθυνση: | o Για να πείτε στην εφαρμογή OMRON connect ότι έχει άδεια πρόσβασης σε τοποθεσίες, μεταβείτε στη διεύθυνση: |
Settings -> Privacy -> Location Services -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. | Settings -> Location -> App permissions -> Tap on “OMRON connect” app and turn ON Location. |
o Σημείωση: Η ακριβής διαδρομή ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την έξυπνη συσκευή και την έκδοση του λειτουργικού σας συστήματος. | o Σημείωση: Η ακριβής διαδρομή ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την έξυπνη συσκευή και την έκδοση του λειτουργικού σας συστήματος. |
Βεβαιωθείτε ότι ο αυτόματος συγχρονισμός είναι ενεργοποιημένος στην εφαρμογή. Για να το ελέγξετε, πατήστε το σύμβολο (...) και μεταβείτε στην οθόνη Προφίλ -> Συνδεδεμένες συσκευές.
Για να απενεργοποιήσετε τον αυτόματο συγχρονισμό στην εφαρμογή, πατήστε το σύμβολο (...), μεταβείτε στο Προφίλ → Συνδεδεμένες συσκευές. Κάθε συσκευή θα έχει μια επιλογή για τον αυτόματο συγχρονισμό. Απλώς πατήστε το κουμπί "Off" (Απενεργοποίηση) για να απενεργοποιήσετε τον αυτόματο συγχρονισμό.
Οι μετρήσεις μεταφέρονται στην εφαρμογή εντός 3 λεπτών, ανάλογα με τις ρυθμίσεις άδειας τοποθεσίας. Εάν αυτή η διαδικασία δεν είναι επιτυχής, θα πρέπει να επανασυνδέσετε τη συσκευή.
Υπάρχουν 2 τρόποι για να ανακτήσετε τις διαγραμμένες μετρήσεις σας από την εφαρμογή:
1. Re-pair your device and sync all data.
o Στην ενότητα "Συνδεδεμένες συσκευές" του Προφίλ βρείτε τη συσκευή σας και πατήστε ''Αποσύνδεση''.
o Στη συνέχεια, ανοίξτε τη Ρύθμιση της έξυπνης συσκευής σας και πατήστε στη ρύθμιση "Bluetooth" για να εισέλθετε στην οθόνη επιλογών Bluetooth.
o Βρείτε τη συσκευή σας και πατήστε το εικονίδιο ''i'' (για IOS) ή το εικονίδιο Gear (Android) για να ξεχάσετε τη συσκευή.
o Στη συνέχεια, αντιστοιχίστε τη συσκευή σας και πατήστε "Συγχρονισμός όλων των δεδομένων" κάτω από την εικόνα της συσκευής σας στην ενότητα "Συνδεδεμένες συσκευές".
2. Manually add reading Manual Reading button, which is placed at the bottom of the screen in each section.
Μπορείτε να μεταφέρετε όλες τις μετρήσεις σας πατώντας το κουμπί "Συγχρονισμός όλων των δεδομένων" κάτω από τη συνδεδεμένη οθόνη στην οθόνη "Συνδεδεμένες συσκευές".
Όχι, δεν θα πρέπει να αποσυνδεθείτε από την εφαρμογή εάν η μεταφορά δεδομένων βρίσκεται σε εξέλιξη. Πρέπει να περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία μεταφοράς δεδομένων.
Η κινούμενη εικόνα συγχρονισμού σημαίνει ότι η εφαρμογή προσπαθεί να μεταφέρει μετρήσεις από την οθόνη, εάν η λειτουργία αυτόματου συγχρονισμού είναι ενεργοποιημένη. Ο χρόνος μεταφοράς ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τον αριθμό των συσκευών που είναι συνδεδεμένες με την εφαρμογή.
Αν η κίνηση συγχρονισμού συνεχίζει να περιστρέφεται και δεν σταματάει ούτε μετά από ένα λεπτό (αν έχετε μόνο μία συσκευή συνδεδεμένη), απλά κλείστε την εφαρμογή και εκκινήστε την ξανά. Εναλλακτικά, μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία αυτόματου συγχρονισμού στην οθόνη "Συνδεδεμένες συσκευές".
Αν θέλετε να διαγράψετε την ανάγνωσή σας, ανοίξτε την ενότητα Ιστορία και επιλέξτε την ενότητα από την οποία θέλετε να διαγράψετε την ανάγνωσή σας.
o Εάν τα δεδομένα σας εμφανίζονται ως Λίστα, βρείτε την ανάγνωση που θέλετε να διαγράψετε και μετακινηθείτε προς τα αριστερά, θα εμφανιστεί ο κάδος απορριμμάτων με κόκκινη γραμματοσειρά. Κάντε κλικ σε αυτόν και επιβεβαιώστε ότι θέλετε να διαγράψετε.
o Αν τα δεδομένα σας εμφανίζονται ως Διάγραμμα, βρείτε το μπλε κουμπί ''Λίστα'' στο πάνω δεξί μέρος του γραφήματος. Πατώντας σε όλες τις ενδείξεις σας θα εμφανιστούν στη λίστα. Βρείτε την ένδειξη που θέλετε να διαγράψετε και μετακινηθείτε προς τα αριστερά, θα εμφανιστεί ο κάδος απορριμμάτων με την κόκκινη γραμματοσειρά. Κάντε κλικ σε αυτόν και επιβεβαιώστε ότι θέλετε να διαγράψετε.
Σύνδεση/Λογαριασμός
Για να σας ενημερώνουμε για σημαντικές ενημερώσεις υπηρεσιών και συντήρησης, το OMRON connect απαιτεί από τους χρήστες να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό. Η δημιουργία λογαριασμού δεν δίνει στην OMRON την άδεια να αποθηκεύει ή να προβάλλει τα δεδομένα υγείας σας. Η OMRON connect δεν θα πουλήσει ποτέ τα δεδομένα σας σε τρίτους ούτε θα τα μοιραστεί με κανέναν χωρίς την άδειά σας.
-
Ανοίξτε την εφαρμογή OMRON connect στο τηλέφωνό σας.
-
Από την οθόνη σύνδεσης, πατήστε "Λήψη βοήθειας για εγγραφή".
-
Εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε για τη δημιουργία του λογαριασμού σας OMRON connect και, στη συνέχεια, πατήστε "Επαναφορά κωδικού πρόσβασης".
-
Θα δείτε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στην οθόνη "Ελέγξτε τα εισερχόμενα email σας για το σύνδεσμο επαναφοράς του συνδέσμου επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης".
-
Μεταβείτε στα εισερχόμενα email που σχετίζονται με τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήθηκε για το λογαριασμό σας OMRON connect. Στη συνέχεια, ανοίξτε το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης OMRON connect.
-
Στο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, πατήστε "εδώ".
-
Εισάγετε τον νέο κωδικό πρόσβασης στα πεδία "Νέος κωδικός πρόσβασης" και "Επιβεβαίωση κωδικού πρόσβασης".
-
Πατήστε το κουμπί "Ενημέρωση κωδικού πρόσβασης".
-
Μόλις ολοκληρωθεί, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που αναφέρει "Ο κωδικός πρόσβασης ενημερώθηκε με επιτυχία".
-
Μπορείτε τώρα να ανοίξετε ξανά την εφαρμογή OMRON connect, να μεταβείτε στην οθόνη σύνδεσης και να χρησιμοποιήσετε τον νέο κωδικό πρόσβασης για να συνδεθείτε.
Εάν δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επαναφοράς ή εάν δεν λάβατε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] για βοήθεια.
Ασφάλεια δεδομένων
Yes. We have implemented reasonable precautions to protect the information we collect from loss, misuse, and unauthorized access, disclosure, alteration, and destruction.
Ακολουθούν διάφορα μέτρα που διασφαλίζουν ότι οι πληροφορίες σας παραμένουν ασφαλείς:
- Όλα τα δεδομένα στην υπηρεσία cloud μεταφέρονται μέσω κρυπτογραφημένης σύνδεσης και όλες οι βάσεις δεδομένων μας κρυπτογραφούνται με τη χρήση σύγχρονων αλγορίθμων ασφαλείας.
- Εφαρμόζουμε αυστηρές διαδικασίες και διαδικασίες στην OMRON Healthcare, όπως εκπαίδευση και τακτική αξιολόγηση και εκτίμηση των μέτρων που λαμβάνονται.
- Πραγματοποιούμε τακτικά δοκιμές διείσδυσης ασφαλείας και ελέγχους κώδικα από τρίτους. Αυτό διασφαλίζει ότι τυχόν προβλήματα ασφαλείας επιλύονται πριν προλάβουν να εμφανιστούν και ότι τα δεδομένα προστατεύονται σωστά.
Σας ενθαρρύνουμε να λαμβάνετε μέτρα για να προστατεύεστε από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον κωδικό πρόσβασης, το τηλέφωνο, την κινητή συσκευή και τον υπολογιστή σας, μεταξύ άλλων, υπογράφοντας μετά τη χρήση ενός κοινόχρηστου υπολογιστή ή συσκευής, επιλέγοντας έναν ισχυρό κωδικό πρόσβασης που κανείς άλλος δεν γνωρίζει ή δεν μπορεί εύκολα να μαντέψει, και διατηρώντας τον κωδικό σύνδεσης και τον κωδικό πρόσβασής σας απόρρητο.
Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν χαμένους, κλεμμένους ή παραβιασμένους κωδικούς πρόσβασης ή για οποιαδήποτε δραστηριότητα στο λογαριασμό σας μέσω μη εξουσιοδοτημένης δραστηριότητας κωδικού πρόσβασης.
Όχι, δεν συλλέγουμε ούτε αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.
Η εφαρμογή OMRON connect απαιτεί συγκεκριμένα δικαιώματα. Λάβετε υπόψη ότι δεν χρειάζεται να επιτρέψετε την πρόσβαση σε όλα αυτά τα δικαιώματα. Εάν επιθυμείτε να αναθεωρήσετε ή/και να απενεργοποιήσετε ορισμένα από αυτά τα δικαιώματα, μεταβείτε στις ρυθμίσεις της κινητής συσκευής σας.
Παρακάτω παρατίθενται τα δικαιώματα που απαιτούνται για την εφαρμογή OMRON connect και πώς τα χρησιμοποιούμε:
iOS | Android |
---|---|
1. Bluetooth: Bluetooth: Απαιτείται άδεια Bluetooth για να επιτραπεί η επικοινωνία με τις οθόνες OMRON. | 1: Αυτό το δικαίωμα απαιτείται για τη σύζευξη συσκευών μέσω Bluetooth, η οποία λειτουργεί με τον εντοπισμό κοντινών εξωτερικών συσκευών μέσω μιας λειτουργίας σάρωσης. Σημειώστε ότι η εφαρμογή OMRON connect δεν παρακολουθεί ούτε αποθηκεύει τις πληροφορίες της τοποθεσίας σας. |
2. Τοποθεσία: Για να επιτραπεί η μεταφορά δεδομένων από τις οθόνες OMRON απαιτείται άδεια θέσης. Για να διασφαλιστεί η λειτουργικότητα όλων των υπηρεσιών, συνιστούμε να επιλέξετε "Πάντα" στην πρόσβαση θέσης. Σημειώστε ότι η εφαρμογή OMRON connect δεν παρακολουθεί και δεν αποθηκεύει τις πληροφορίες τοποθεσίας σας. | |
3. Πρόσβαση σε ειδοποιήσεις συστήματος: Για να σας ενημερώσουμε για τις καθημερινές/εβδομαδιαίες/μηνιαίες πληροφορίες σας ή για τις τελευταίες εκδόσεις και λειτουργίες της εφαρμογής απαιτείται άδεια. |
Εάν συνδέετε ή συγχρονίζετε την οθόνη σας με μια συσκευή iOS/Android, ενδέχεται να σας ζητηθεί να ενεργοποιήσετε τις "υπηρεσίες τοποθεσίας".
Note that OMRON connect app does not track or store your location information.
o Για το Android, η πρόσβαση στις υπηρεσίες τοποθεσίας απαιτείται από την Google για την επικοινωνία μέσω Bluetooth. Η Google άλλαξε τις απαιτήσεις της για την άδεια χρήσης αρχής γενομένης από το Android OS 6.0. Ως αποτέλεσμα, η "άδεια πρόσβασης στις τοποθεσίες" είναι απαραίτητη για το συγχρονισμό των οργάνων ελέγχου OMRON με τη συσκευή Android.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα αυτός ο σύνδεσμος.
o Για το iOS, απαιτείται άδεια τοποθεσίας για την υποστήριξη της λειτουργίας "iBeacon" των πιεσόμετρων OMRON. Με αυτή τη δυνατότητα, οι μετρήσεις σας θα μεταφέρονται στην εφαρμογή χωρίς να ανοίξετε την εφαρμογή. Εάν αρνηθείτε τις υπηρεσίες τοποθεσίας, η εφαρμογή δεν θα είναι σε θέση να συγχρονίσει δεδομένα από το μόνιτορ.
Παρακολούθηση σύνθεσης σώματος (Viva) / Συνδεδεμένη ζυγαριά
o Το OMRON Body Composition Monitor με Bluetooth® μπορεί να συνδεθεί με έως και 4 διαφορετικούς λογαριασμούς ταυτόχρονα. Σας συμβουλεύουμε να χρησιμοποιείτε 1 τηλέφωνο ανά λογαριασμό για να αποφύγετε προβλήματα συγχρονισμού.
o Ρυθμίστε ΜΟΝΟ την τρέχουσα ώρα και ημερομηνία χειροκίνητα στο Viva σας. ΜΗΝ ρυθμίζετε τα δεδομένα των χρηστών (ημερομηνία γέννησης, ύψος, φύλο) χειροκίνητα στο Viva - κάντε το στην εφαρμογή OMRON connect για να αποφύγετε προβλήματα με την ανάθεση χρηστών.
o Κάθε χρήστης πρέπει να δημιουργήσει το δικό του λογαριασμό OMRON connect στην κινητή συσκευή του και να τον συνδέσει με το Viva.
o Βεβαιωθείτε ότι κάθε χρήστης επιλέγει έναν μοναδικό αριθμό χρήστη (Χρήστης 1, Χρήστης 2, Χρήστης 3 ή Χρήστης 4) κατά τη σύζευξη. Ο επιλεγμένος αριθμός χρήστη μπορεί να επαληθευτεί στην οθόνη "Connected Devices" (Συνδεδεμένες συσκευές).
- Ανοίξτε την εφαρμογή OMRON connect -> Περισσότερα -> Προφίλ -> Συνδεδεμένες συσκευές.
- Πατήστε "Προσθήκη νέας συσκευής" και επιλέξτε την κατηγορία "Ζυγαριά βάρους" -> ''Body Composition Monitor Viva''.
- Η εφαρμογή θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε την ηλικία, το ύψος και το φύλο σας για τον σωστό υπολογισμό του ΔΜΣ και άλλων δεικτών.
- Ορίστε τον στόχο σας.
- Ενεργοποιήστε το Bluetooth® στο τηλέφωνό σας και κρατήστε πατημένο το κουμπί Bluetooth® στο Viva μέχρι να εμφανιστεί στην οθόνη του Viva το P που αναβοσβήνει.
- Ορίστε τον χρήστη 1, 2, 3, 4 ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
Εάν πραγματοποιήσετε μια μέτρηση πριν συνδέσετε τον μετρητή σύστασης σώματος με την έξυπνη συσκευή σας, τα δεδομένα δεν θα μεταφορτωθούν στην εφαρμογή OMRON connect. Πρέπει πρώτα να αντιστοιχίσετε το μόνιτορ με την έξυπνη συσκευή σας για να μπορέσει η εφαρμογή να συλλέξει και να διατηρήσει τα δεδομένα.
Μπορείτε να αλλάξετε την ηλικία, το ύψος ή το φύλο σας τόσο στην εφαρμογή όσο και στο Viva. Στην εφαρμογή πηγαίνετε στο Περισσότερα-> Προφίλ-> Προσωπικές πληροφορίες. Αφού κάνετε τις αλλαγές, πατήστε στο ''Αποθήκευση''. Στο Body Composition Monitor, πατήστε το κουμπί με το βέλος για να επιλέξετε αλλαγή. Για να επιβεβαιώσετε τις αλλαγές, πατήστε "Set ". Για να σταματήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στα μισά της διαδρομής, πατήστε το κουμπί on/off.
Μπορείτε να διαγράψετε τα δεδομένα σας στο Body Composition Monitor (BCM). Λάβετε υπόψη ότι όλες οι μετρήσεις σας θα διαγραφούν τόσο από το Body Composition Monitor όσο και από την εφαρμογή OMRON connect.
To save your data, download a report in preferred format (PDF, Excel, CSV).
Για να διαγράψετε δεδομένα, επιλέξτε τα δεδομένα που πρέπει να διαγραφούν και πατήστε το κουμπί με το βέλος για να επιλέξετε "DEL"-> πατήστε ''Set''. Όταν εμφανιστεί στην οθόνη το αναβοσβήνει ''OK?'', πιέστε ξανά το πλήκτρο ''Set''. Για να σταματήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στα μισά της διαδρομής, πατήστε το κουμπί on/off.
ΗΚΓ: OMRON Complete
Η δοκιμή της υπηρεσίας Premium Service θα ξεκινήσει μόλις προσθέσετε (αντιστοιχίσετε) τη συσκευή Complete/Evolve/M7 Intelli IT στην εφαρμογή OMRON connect. Μπορείτε να δείτε την ενότητα "Συνδυασμός" στη σελίδα υποστήριξης για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα βήματα. Σας ενημερώνουμε ότι η προσφορά ισχύει μόνο για χρήστες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει τη δοκιμαστική υπηρεσία Premium Service 30 ημερών. Σε περίπτωση οποιασδήποτε απορίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] για βοήθεια.
o Εάν η καταγραφή ενός ΗΚΓ διακοπεί από μια τηλεφωνική κλήση ή μια ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να την καταγράψετε εκ νέου.
o Κατά την καταγραφή ενός ΗΚΓ, μην εκτελείτε μια εφαρμογή που καταναλώνει υπερβολικά τους υπολογιστικούς πόρους του smartphone, παράγει ήχο ή χρησιμοποιεί το μικρόφωνο του τηλεφώνου σας.
o Βεβαιωθείτε ότι το μικρόφωνο και η οθόνη ΗΚΓ του τηλεφώνου σας λειτουργούν κατά την εγγραφή ενός ΗΚΓ.
o Καθώς η συσκευή ΗΚΓ μεταφέρει δεδομένα μέσω υπερήχων, φροντίστε να καταγράφετε ένα ΗΚΓ καθισμένοι σε ένα ήσυχο μέρος.
Τα δεδομένα του ΗΚΓ σας δεν θα διαγραφούν κατά την αποσύνδεση. Μπορείτε να διαγράψετε την εφαρμογή για να διαγράψετε όλα τα δεδομένα.
Το OMRON connect δεν έχει περιορισμούς στην αποθήκευση δεδομένων. Ωστόσο, τα τοπικά αποθηκευμένα ΗΚΓ καταλαμβάνουν χώρο στο τηλέφωνό σας: κάθε ανάγνωση ΗΚΓ είναι περίπου 18KB, οι περιορισμοί μπορεί να οφείλονται στη μνήμη της συσκευής σας.
Premium συνδρομή
Premium features in OMRON connect which will give you a better view of your health, including:
- Παρακολούθηση φαρμάκων. Αυτή η λειτουργία θα σας υπενθυμίσει να παίρνετε τα φάρμακά σας και θα δείξει τη συμμόρφωσή σας σε ενοποιημένη έκθεση πριμοδότησης.
- Εξατομικευμένες γνώσεις για την υγεία. Πρόκειται για καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία μηνύματα σχετικά με την υγεία σας με συμβουλές.
- Ενοποιημένη έκθεση Superior. Εκεί θα μπορείτε να ελέγχετε τη συμμόρφωση με τη φαρμακευτική αγωγή, να συγκρίνετε τις μετρήσεις και τη δραστηριότητά σας με τα άτομα της ίδιας ηλικιακής ομάδας και πολλά άλλα.
- Ανταμοιβές. Θα λαμβάνετε τις δωροκάρτες για τις ενέργειες υγείας σας (παρακολούθηση της αρτηριακής πίεσης, του βάρους, λήψη φαρμάκων κ.λπ.).
- Ομάδα φροντίδας. Αυτή η λειτουργία θα σας επιτρέψει να μοιραστείτε τις μετρήσεις σας με την οικογένειά σας, τους φίλους ή τους φροντιστές σας. Φροντίστε αυτούς που αγαπάτε.
- CardioSignal. Μπορείτε να μετρήσετε τον καρδιακό σας ρυθμό απλά χρησιμοποιώντας το κινητό σας και να ανιχνεύσετε πιθανή κολπική μαρμαρυγή με ακρίβεια 96%*.
- Απεριόριστη πρόσβαση σε άρθρα του Heart Education.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις λειτουργίες Premium επισκεφθείτε τη σελίδα μας.
*https://www.ahajournals.org/doi/full/10.1161/CIRCULATIONAHA.117.032804
Ναι, η πρώτη μηνιαία συνδρομή σας στο OMRON connect Premium είναι ΔΩΡΕΑΝ. Μετά από 30 ημέρες θα χρεωθείτε με τη μηνιαία συνδρομή. Μπορείτε να ακυρώσετε τη συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή. Εάν ακυρώσετε τη συνδρομή σας πριν από το τέλος της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου των 30 ημερών, δεν θα χρεωθείτε. Το OMRON connect Premium κοστίζει 9,99 € ανά μήνα ή 79,99 € για ένα έτος.
Μπορείτε να αγοράσετε μια συνδρομή μεταβαίνοντας στην ενότητα Προσφορές -> Μάθετε περισσότερα για τη συνδρομή → Δείτε τις επιλογές συνδρομής και επιλέγοντας οποιαδήποτε από τις διαθέσιμες επιλογές. Οι πρώτες 30 ημέρες είναι δωρεάν, μετά θα χρεώνεστε με βάση τη συνδρομή που επιλέξατε.
Όλοι οι πόντοι επιβράβευσης υπολογίζονται καθημερινά. Θα πρέπει να δείτε ενημερωμένους πόντους επιβράβευσης εντός 24 ωρών.
Θα λάβετε ένα email με τον κωδικό εξαργύρωσης της δωροκάρτας από το [email protected] στο email σας που σχετίζεται με τον λογαριασμό OMRON connect. Ελέγξτε και τα δύο: τα εισερχόμενα και τα ανεπιθύμητα μηνύματα.
Όχι, οι πόντοι ανταμοιβής σας δεν θα αλλάξουν αν διαγράψετε τις αναγνώσεις σας.
Μπορείτε να διαβάσετε τις ιδέες των προηγούμενων ημερών, εβδομάδων ή μηνών στην ενότητα Insights. Πατήστε το κουμπί "περισσότερα" και επιλέξτε ''Insights''.
Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τις διορατικές ειδοποιήσεις μεταβαίνοντας στο Περισσότερα(...) -> Προφίλ -> Ρυθμίσεις εφαρμογών -> και απενεργοποιώντας την επιλογή "Ειδοποιήσεις".
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις premium λειτουργίες της εφαρμογής μέχρι την ημερομηνία λήξης της συνδρομής.
Όχι, δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων κατά την ακύρωση της συνδρομής σας. Ωστόσο, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις premium λειτουργίες της εφαρμογής μέχρι την ημερομηνία λήξης της συνδρομής.
Ανατρέξτε στις πολιτικές επιστροφής χρημάτων για IOS και Android.
IOS: https://support.apple.com/en-us/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en
Στην κατάσταση χρέωσης, οι χρεώσεις θα εμφανίζονται ως Apple ή Google.
Ναι, η τρέχουσα αγορά συνδρομής σας θα διατηρηθεί και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις premium λειτουργίες στο τηλέφωνο Android σας. Ωστόσο, πριν από την τρέχουσα ημερομηνία λήξης της συνδρομής, βεβαιωθείτε ότι έχετε ακυρώσει τη συνδρομή στο Apple App Store για να αποφύγετε την αυτόματη ανανέωση. Μόλις ακυρωθεί η τρέχουσα συνδρομή από το Apple App Store, μπορείτε να πραγματοποιήσετε νέα αγορά από τη συσκευή σας Android και να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις premium λειτουργίες. Όλα τα δεδομένα φαρμακευτικής αγωγής, οι πόντοι επιβράβευσης και οι αναφορές premium θα διατηρηθούν.
Ναι, η τρέχουσα αγορά συνδρομής θα διατηρηθεί και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις premium λειτουργίες στο τηλέφωνο iOS. Ωστόσο, πριν από την τρέχουσα ημερομηνία λήξης της συνδρομής, βεβαιωθείτε ότι έχετε ακυρώσει τη συνδρομή στο Google Play Store για να αποφύγετε την αυτόματη ανανέωση. Μόλις ακυρωθεί η τρέχουσα συνδρομή από το Google Play Store, μπορείτε να πραγματοποιήσετε νέα αγορά από τη συσκευή σας iOS και να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις λειτουργίες premium. Όλα τα δεδομένα φαρμακευτικής αγωγής, οι πόντοι επιβράβευσης και οι αναφορές premium θα διατηρηθούν.
Ενδέχεται να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες premium, εάν έχετε μια συσκευή HeartGuide™. Θα μπορείτε να απολαμβάνετε τις υπηρεσίες premium για 12 μήνες με τον λογαριασμό σας OMRON connect.
Όχι, η συνδρομή δεν θα ακυρωθεί αυτόματα. Θα πρέπει να ακυρώσετε τη συνδρομή από την εφαρμογή ή το κατάστημα εφαρμογών πριν διαγράψετε την εφαρμογή OMRON connect ή πριν ζητήσετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας OMRON connect.
Μπορείτε να ακυρώσετε το πρόγραμμα συνδρομής από την εφαρμογή OMRON connect ή το Appstore / Google Play Store.
Για να ακυρώσετε από την εφαρμογή OMRON connect:
- Ανοίξτε την εφαρμογή OMRON connect.
- Πηγαίνετε στο Περισσότερα -> Προφίλ -> Λειτουργίες Premium.
- Πατήστε το κουμπί "Διαχείριση της συνδρομής μου".
- Στην ενότητα "Ακύρωση της συνδρομής μου", πατήστε το κουμπί "Ναι".
- Στο επόμενο αναδυόμενο παράθυρο, πατήστε το κουμπί "Επιβεβαίωση".
- Θα μεταφερθείτε στο Appstore ή στο Google Store. Εντοπίστε την εφαρμογή OMRON connect και ακυρώστε τη συνδρομή.
Για να ακυρώσετε από το Appstore | Για να ακυρώσετε από το Google Play Store |
---|---|
1. Ανοίξτε το "App Store" στο τηλέφωνό σας. | 1. Ανοίξτε το "Play Store" στο τηλέφωνό σας. |
2. Πατήστε το κουμπί "Προφίλ" πάνω δεξιά. | 2. Πατήστε το κουμπί "Προφίλ" πάνω δεξιά. |
3. Πατήστε "Συνδρομές". | 3. Πατήστε "Πληρωμές και συνδρομές". |
4. Εντοπίστε την εφαρμογή OMRON connect και ακυρώστε τη συνδρομή. | 4. Πατήστε στο "Συνδρομές". |
5. Εντοπίστε την εφαρμογή OMRON connect και ακυρώστε τη συνδρομή. | |
Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο iPhone ή τον Mac σας, ανατρέξτε στην ενότητα αυτός ο σύνδεσμος για το πώς να ακυρώσετε τη συνδρομή σας. | Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο τηλέφωνο Android, ανατρέξτε στο αυτός ο σύνδεσμος για το πώς να ακυρώσετε τη συνδρομή σας. |
Συμβατότητα με άλλες εφαρμογές
Βήματα για να ενεργοποιήσετε άλλες εφαρμογές στην εφαρμογή OMRON connect:
- Στην εφαρμογή, μεταβείτε στο "Προφίλ".
- Πατήστε "Ρυθμίσεις εφαρμογής".
- Στην ενότητα "Κοινή χρήση δεδομένων με άλλες εφαρμογές", πατήστε "Apple Health/ Google Fit/ Samsung Health".
- Πατήστε "Σύνδεσμος".
- Ενεργοποιήστε τις κατηγορίες που θέλετε να μοιραστείτε.
- Ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη για να συνδεθείτε, εάν χρειάζεται.
- Πατήστε "Allow" ή "Done".
Εάν έχετε επιτρέψει στην εφαρμογή OMRON connect να μοιράζεται και να λαμβάνει δεδομένα από άλλες εφαρμογές υγείας στο τηλέφωνό σας, η εφαρμογή OMRON connect θα μοιράζεται και θα λαμβάνει τα ακόλουθα δεδομένα:
Δεδομένα που μοιράζεται η OMRON connect | Δεδομένα που λαμβάνει η OMRON connect | |
---|---|---|
Apple Health | Μετρήσεις αρτηριακής πίεσης, δραστηριότητα, οξυγόνο, θερμοκρασία, βάρος, ύπνος, EKG(BP) | δραστηριότητα, οξυγόνο, θερμοκρασία, βάρος |
Google Fit | Μετρήσεις αρτηριακής πίεσης, Βάρος, Δραστηριότητα, Ύπνος | Δραστηριότητα |
Samsung Health | Μετρήσεις αρτηριακής πίεσης, βάρος, ύπνος, δραστηριότητα | Βάρος |
Ο ασθενής γνωρίζει καλύτερα (μόνο για το Ηνωμένο Βασίλειο) | Δραστηριότητα, μετρήσεις αρτηριακής πίεσης, θερμοκρασία, βάρος |
Η εφαρμογή OMRON connect μπορεί να μοιραστεί τα δεδομένα σας με την Apple Health/Google Fit/Samsung Health μόνο όταν αυτές οι εφαρμογές είναι ενεργοποιημένες στην εφαρμογή OMRON connect.
Γενικές ερωτήσεις
Η εφαρμογή OMRON connect σας βοηθά να ελέγχετε την υγεία σας:
o Συλλέγει με ακρίβεια και ενοποιεί δεδομένα από τη συσκευή OMRON και την αγαπημένη σας εφαρμογή δραστηριότητας (Apple Health, Google Fit, Samsung Health). Μπορείτε να ελέγχετε τα δεδομένα σας, όπως την αρτηριακή πίεση, τους σφυγμούς, το σωματικό λίπος, το βάρος, τα επίπεδα δραστηριότητας και πολλά άλλα σε μία έξυπνη συσκευή.
o Ο εύχρηστος πίνακας οργάνων του OMRON connect σας βοηθά να κατανοήσετε τις μετρήσεις σας και να δείτε τις τάσεις των δεδομένων σας.
o Μέσα από το OMRON connect μπορείτε να δημιουργήσετε και να μοιραστείτε έκθεση με τα δεδομένα υγείας σας με τους επαγγελματίες υγείας ή τους φροντιστές σας.
o Στη συνδρομή Premium μπορείτε να παρακολουθείτε τη συμμόρφωση με τη φαρμακευτική σας αγωγή, να λαμβάνετε ανταμοιβές για τις δράσεις υγείας σας και να λαμβάνετε εξατομικευμένες πληροφορίες για την υγεία σας.
Η εφαρμογή OMRON connect υποστηρίζεται στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή (εκτός του Ιράν), τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η λήψη της εφαρμογής OMRON connect από το Google Play Store και το App Store είναι δυνατή μόνο εάν η χώρα του λογαριασμού βρίσκεται στην υποστηριζόμενη περιοχή (EMEA, ΗΠΑ και Καναδάς).
Δεν θα μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από άλλες χώρες.
Οι μετρητές αρτηριακής πίεσης του άνω βραχίονα
EVOLV
M7 Intelli IT / X7 Smart
M4 Intelli IT / X4 Smart
M2 Intelli IT / X2 Smart
M500 Intelli IT HEM-7361T-D
M400 Intelli IT HEM-7155T-D
M300 INTELLI IT(HEM-7143T1-D)
Οι μετρητές αρτηριακής πίεσης καρπού
NightView
RS7 Intelli IT
RS3 Intelli IT
OMRON Complete
Κλίμακες
Έξυπνη οθόνη σύνθεσης σώματος VIVA
Συνδεδεμένη ζυγαριά HN300T2 Intelli IT
HeartGuide
Έξυπνο θερμόμετρο Eco Temp Intelli IT
Oxymeter P300 Intelli I
o iOS 15 και νεότερη έκδοση.
o Android 9 και άνω.
Η εφαρμογή μας για κινητά είναι διαθέσιμη ΔΩΡΕΑΝ. Υπάρχει χρέωση, αν θέλετε να εγγραφείτε στην υπηρεσία Premium, η οποία παρέχει βελτιωμένη παρακολούθηση της φαρμακευτικής αγωγής, εξατομικευμένες πληροφορίες, ανταμοιβές για υγιεινό τρόπο ζωής και πολλά άλλα.
Για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συνδρομή Premium επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.
Μπορείτε να εξάγετε τα δεδομένα σας από την ενότητα Ιστορικό της εφαρμογής. Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Πατήστε την καρτέλα Ιστορικό στο κάτω μέρος της οθόνης.
- Πατήστε το εικονίδιο Κοινοποίηση στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης.
- Επιλέξτε τον τύπο δεδομένων που θέλετε να μοιραστείτε.
- Επιλέξτε το εύρος ημερομηνιών για το οποίο θέλετε να μοιραστείτε τις αναγνώσεις.
- Επιλέξτε τη μορφή που χρειάζεστε, Excel, PDF ή CSV.
- Επιλέξτε "Αναφορά ηλεκτρονικού ταχυδρομείου".
- Μπορείτε να στέλνετε αναφορές Premium σε άλλα άτομα. Αφού επιλέξετε ''Αναφορά με email'', πληκτρολογήστε τη διεύθυνση email και τη σημείωση (αν χρειάζεται).
- Πατήστε το κουμπί Αποστολή για να μοιραστείτε την αναφορά.
Για να βεβαιωθείτε ότι οι ειδοποιήσεις λαμβάνονται, βεβαιωθείτε για τα εξής:
- οι "Ειδοποιήσεις" είναι ενεργοποιημένες στο Προφίλ -> Ρυθμίσεις εφαρμογής στην εφαρμογή.
- Οι ειδοποιήσεις επιτρέπονται από τις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας:
o Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις στην έξυπνη συσκευή σας
o Επιλέξτε την εφαρμογή "OMRON connect"
o Βεβαιωθείτε ότι οι ειδοποιήσεις είναι ενεργοποιημένες
- Κατεβάστε το OMRON connect από το Appstore (iOS) ή το Google Play Store (Android).
- Συνδεθείτε με τα διαπιστευτήριά σας.
- Επανασυνδέστε τη συσκευή σας ακολουθώντας τις οδηγίες εντός της εφαρμογής:
Πατήστε το κουμπί "Περισσότερα" -> Μεταβείτε στο Προφίλ -> Συνδεδεμένες συσκευές -> Πατήστε "Προσθήκη νέας συσκευής".
Οι μετρήσεις σας μεταφέρονται από τις συσκευές OMRON στο OMRON connect μέσω Bluetooth, μπορείτε να συγχρονίσετε τα δεδομένα όταν δεν είστε συνδεδεμένοι στο Internet. Ωστόσο, η σύνδεση στο Internet θα δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων σας στο Cloud (εάν έχετε συμφωνήσει να το χρησιμοποιήσετε). Εάν η εφαρμογή διαγραφεί πριν από τη σύνδεση στο Internet, τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο τηλέφωνο θα χαθούν.
Αν παρατηρήσετε συντριβές ή παγώματα της εφαρμογής κατά τη χρήση ορισμένων λειτουργιών, δοκιμάστε να κλείσετε την εφαρμογή και να την εκκινήσετε ξανά. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε το πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] ή στη διεύθυνση βοήθειας.
Επί του παρόντος, δεν μπορείτε να αλλάξετε το email του λογαριασμού στην εφαρμογή.
Ναι, αλλά αν χρησιμοποιείτε λειτουργίες εξοικονόμησης ενέργειας, οι υπηρεσίες εντοπισμού θέσης ενδέχεται να απενεργοποιηθούν αυτόματα όταν η μπαταρία σας εξαντλείται. Θα πρέπει να μπορείτε να ρυθμίσετε και να συγχρονίσετε κανονικά αφού φορτίσετε το τηλέφωνό σας.
- Πατήστε την καρτέλα Προφίλ στο κάτω μέρος της οθόνης.
- Πατήστε το εικονίδιο ρυθμίσεων λογαριασμού στην επάνω αριστερή πλευρά της οθόνης.
- Επιλέξτε την επιλογή διαγραφή λογαριασμού.
Εάν είστε premium χρήστης με ενεργές συνδρομές, παρακαλούμε φροντίστε να ακυρώσετε το συνδρομητικό πρόγραμμα για να αποφύγετε την αυτόματη πληρωμή σε κάθε ανανέωση. Για την ακύρωση, πρέπει να επισκεφθείτε το App Store ή το κατάστημα Google Play για να ακυρώσετε τη συνδρομή.
Υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας.